دانلود فایل<روش نگارش يك رزومه>

تحقيق روش نگارش يك رزومه روش نگارش يك رزومه در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان روش نگارش يك رزومه. آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

تحقيق روش نگارش يك رزومه
متشکل از 5 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
روش نگارش يك رزومه
در رزومه معمولاً بايد تعريف کامل و مشخصي از خودتــــان بدهيد و اين يکي از مهمترين مسائل در شناسنامه کـاري شماست.
رزومه يک خلاصه ي دو يا سه صفحه اي از شما و مهارتها، دستاوردها، تجارب کاري و تحصيلاتتان است که هـــدف آن جلب نظر صاحب کار آينده تان است.
رزومـه هـم مثل خود زندگي است. دچار تغييرات و تحولات زياد مي شـود. بايد مداوماً به روز شود و اطلاعات جديد به آن اضافه شود. اگر مي خواهيد براي چند شغل در صنعت هاي مختلف تـقـاضـاي کـار دهـيـد، بـهتر است رزومه هاي مختلف درست کنيد که در هر کدام به مـهارت هــاي خاص شما در رابطه به آن صنعت اشاره شده باشد. هدف اين مقاله اين است که شما را با نکات مهمي در زمينه ي تدوين يک رزومه ي خوب آشنا کنيم.

تاثير اول
هروقت که مي خواهيم يک رزومه درست کنيم، بايد خودمان را جاي استخدام کننده و کارفرمايي بگذاريم که رزومه ها را بررسي مي کند. او بايد از ميان چندين رزومه، آن که از همه مناسب تر است را انتخاب کند.
شما بايد کاري کنيد که ابتدا آنها از رزومه ي شما خوششان بيايد و بعد هم همه ي مطالب درج شده در رزومه را به آنها ثابت کنيد.

متن رزومه
بايد سعي شود که متن رزومه هر چه خلاصه تر باشد. فقط کافي است در آن خلاصه ي کوتاهي از خودتان بدهيد، که نبايد بيشتر از يک صفحه باشد. اطلاعات نبايد به هيچ وجه در رزومه تکرار شوند. اين صفحه بايد حداکثر از سه پاراگراف به شکل زير تشکيل شده باشد: